آرشیو ماهانه: تیر ۱۳۹۶

آشنایی با آمیخته بازاریابی و عناصر آن

  مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه ۱۹۵۰ به‌وسیله نیل بوردن معرفی شد. مدل بوردن توسط جرومی مک کارتی دنبال شد و به ۴P معروف گشت. مدل آمیخته بازاریابی که بسیاری آن را با نام ۴P می‌شناسند، ابزاری توانمند است که می‌تواند به بازاریابان در تعریف استراتژی‌های بازاریابی …

مشاهده بیشتر »

تولبار الکسا(alexa toolbar) راهی برای تشخیص سایت خوب، سایت بد

increase-alexa-ranking

بدون شک نام شرکت الکسا Alexa که یکی از شرکت های زیرمجموعه کمپانی آمازون می باشد را بارها شنیده اید؛ اما اگر خود یک وبمستر باشید و دارای وبسایت و یا وبلاگ باشید نه تنها الکسا را می شناسید بلکه به آن به چشم رمز موفقیت وبسایت خود نگاه می …

مشاهده بیشتر »

نحوه سنجش و افزایش رتبه الکسا از زبان مدیران الکسا

increase-alexa-ranking

پاسخ مدیران سایت الکسا به متداولترین سوالات کاربران درباره نحوه سنجش و افزایش رتبه الکسا اکثر مدیران سایتها و وبلاگها دنبال این هستن چطوری میتونن رتبه الکسا سایت خودشون رو بهبود ببخشن. سوالاتی که هر کسی یه جوابی براشون داره و این باعث سردرگمی مدیران سایتها و وبلاگها شده که …

مشاهده بیشتر »

هشت نیاز اساسی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

what-is-seo

  وب سایت شما به عنوان یک نمای مجازی آنلاین، تصور اولیه ای را از شما و کسب و کارتان در ذهن مشتریانی که هیچ چیز در مورد شما نمی دانند به جا می گذارد، و چه چیزی مهم تر از اولین برداشت مشتری؟ شما باید مطمئن شوید که در …

مشاهده بیشتر »

سئو یا بهینه سازی وب چیست؟

what-is-seo

  سئو ( SEO) search-engine-optimization) ) روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند. سئو جنبه های متفاوتی دارد،از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به …

مشاهده بیشتر »

پنج تکنیک ساخت بک لینک

backlink-strategy

ساخت بک لینک بسیار مهم است ولی اگر ندانید که چگونه و به چه روشی کار می کنید برای شما خطر آفرین است. بعضی افراد ساختن لینک را کاری در حد فعالیت های معمولی و عادی سئو می دانند که نیاز به توجه خاصی نداشته و به راحتی قابل انجام …

مشاهده بیشتر »

مراحل طراحی و راه اندازی وب سایت

responsive-web-designs

برنامه ریزی برای طراحی و راه اندازی یک سایت جدید باید به درستی انجام شود و تمامی مراحل گام به گام طبق برنامه پیش رود. با یک برنامه دقیق و حساب شده هم در وقتتان صرفه جویی می شود و هم نظارت بهتری بر روند انجام کار خواهید داشت تا …

مشاهده بیشتر »

صفحه فرود یا صفحه لندینگ

به زبان ساده ، صفحه لندینگ اولین صفحه ای است که یک بازدید کننده پس از ورود به وب سایت شما مشاهده می کند پس در طراحی سایت باید توجه ویژه ای به آن داشت. چگونه طراحی یک صفحه ساده می تواند چهره کسب و کار شما را تغییر دهد. …

مشاهده بیشتر »

دویست فاکتور رتبه بندی گوگل (قسمت چهارم و آخر)

TopGoogleRankings-16

سیگنالهای شبکه های اجتماعی ۱۵۱٫ تعداد تویت ها (Tweets) : لایک کردن لینک و تویت کردن صفحه بر رتبه آن در گوگل هم تاثیر می گذارد. ۱۵۲٫ اعتبار حساب کاربری کاربران تویتر: تویت شدن توسط یک صفحه معتبر و قدیمی که میلیون ها دنبال کننده دارد در مقایسه با یک …

مشاهده بیشتر »

دویست فاکتور رتبه بندی گوگل (قسمت سوم)

google pagerank

۱۰۱٫ محل لینک در صفحه: این که لینک در کجای صفحه ظاهر می شود مهم است. عموما لینک هایی که در محتوا جاسازی می شود قدرتمندتر از لینک هایی است که در حاشیه بالایی، پایینی یا کناری صفحه قرار می گیرد. ۱۰۲٫ مرتبط بودن دامنه لینک: لینک از سایتی که …

مشاهده بیشتر »