خــانـــه / ۱۳۹۶ / تیر (صفحـــه 4)

آرشیو ماهانه: تیر ۱۳۹۶

کد کیوآر در بازاریابی: روشی متمایز برای اتصال رسانه‌ها

اخیراً شاید متوجه تعدادی مربع با شکل و ظاهر عجیب بر روی متون چاپی یا داخل متن تبلیغات مختلف شده باشید. این ماتریس‌های دوبعدی که شبیه به بارکد روی محصولات هم هستند تحت عنوان کیو آر کد یا رمزینه پاسخ سریع شناخته می‌شوند.   کدهای کیو آر دقیقاً کارکردی همانند …

مشاهده بیشتر »

نقش سرعت وب سایت در بازاریابی اینترنتی

  یکی از موضوعات روز و غیر قابل چشم پوشی برای مدیران وب سایت ها ، سرعت بارگزاری وب سایت – Website Speed – می باشد ، این موضوع در ابتدا برای کاربران حائز اهمیت می باشد ،چرا که طبیعتا هرچه سایت شما سریعتر باشد ، در زمان کمتری کاربر …

مشاهده بیشتر »

ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی برای گسترش بازاریابی اینترنتی

  یافتن ابزاری آنلاین برای تحقیقات پیرامون انتخاب بهترین کلمات کلیدی، فواید زیادی را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین ابزارها را برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در فضای آنلاین برای بهبود بازاریابی اینترنتی ارائه دهیم و شما را در انتخاب بهترین کلمات کلیدی یاری کنیم. …

مشاهده بیشتر »

در وبلاگ کسب و کار خود چه بنویسیم؟

قطعا هر کسب و کاری برای معرفی خود نیاز به وبلاگی دارد تا دستاوردها و نکاتی در مورد تیم و فعالیت خود را در آن به همگان معرفی کند. بسیاری از کسب و کارها در وبلاگ خود نکاتی را متذکر می‌شوند که اصولا هیچ‌گونه ارتباطی با برند و نوع کاری …

مشاهده بیشتر »

پانزده دلیلی که من وبسایت شما را در کمتر از ۱۰ ثانیه ترک می‌کنم!

  تا به حال شده با خود بگویید چرا افرادی در نگاه اول دکمه Back را در مرورگر خود می‌زنند و وبسایت‌ها را ترک می‌کنند؟ گفتم شاید بد نباشد ۱۵ دلیلی که فکر می‌کنم کاربران به خاطر آنها سایت‌ها را در نگاه اول ترک می‌کنند را برای شما بازگو کنم. …

مشاهده بیشتر »

هفت مهارتی که با آنها حائز شرایط شغل بازاریابی دیجیتال می‌شوید

در حال حاضر اختلاف زیادی از لحاظ سطح توانایی و استعداد در بازار بازاریابی دیجیتال وجود دارد. بر اساس گزارش معتبری در این رابطه از “The Future-Proof Marketer in 2015” ۹۰% بازاریابان به نوعی کمبود مهارت دیجیتالی رنج می‌برند و تنها ۸% از شرکت‌ها بطور قدرتمند ظاهر شده‌اند. در ادامه …

مشاهده بیشتر »

برای بیدار کردن مخاطب لالایی نخوانید

  متن های بلند و ساده لالایی خوبی هستند ، پس از آنها انتظار بیداری و آگاهی مخاطب را نداشته باشید ، البته اگر برای افرادی که دچار بی خوابی هستند نگران هستید ، تا می توانید در وب سایت خود متن های یکنواخت و ساده بنویسید ، تا بدون …

مشاهده بیشتر »

اینترنت ابزار دوپینگ بازاریابان در دنیا

  در بازاریابی نوین موضوع همه چیز برای مشتری بیش از پیش مطرح شده است ، موضوعی که جذابیت کسب و کارها را دوچندان کرده و کار بازاریابان را چند چندان کرده است . بازاریابی سنتی یا سرد که در دنیا از آن با نام Cold Marketing یاد می کنند …

مشاهده بیشتر »

ده روش پیدا کردن مشتری

  بسیاری از اوقات دیده‌ایم که بسیاری از افراد با رویای راه‌اندازی یک کسب‌ و کار همواره تصور می‌کنند که: “اگر آن را بسازم، خواهند آمد” – به این معنا که اگر کسب‌ و کاری را راه‌اندازی کنند، وب‌سایتی داشته باشند و چند بار هم تبلیغ کنند، مشتریان سر می‌رسند!!! …

مشاهده بیشتر »

چگونه اینترنت موجب انقلابی در نقل دهان‌به‌دهان شده است؟

  در ابتدای سال ۱۹۶۷، پروفسور جان آرنت، از مدرسه کسب‌وکار کلمبیا، نقل شفاهی یا دهان‌به‌دهان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع اطلاعاتی مصرف‌کننده معرفی کرد. با گذشت زمان رفته ‌رفته ارزش و اهمیت نقل دهان‌به‌دهان یا همان word of mouth افزایش ‌یافته است.   افزایش حجم اطلاعات بصورت آنلاین …

مشاهده بیشتر »