آرشیو ماهانه: مهر ۱۳۹۶

کسب و کار اینترنتی‌‌ام رو باید از کجا و چطوری آغاز کنم؟-بخش دوم

Good Design

در بخش اول این مقاله درباره اینکه برای آغاز کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه زیادی نیست و اینکه بسیاری از کسب و کارهای موفق دنیا از داخل منزل و یا با سرمایه های بسیار پایین شروع به کار کردند همچنین توضیحاتی درباره برخی روش های کسب درآمد از …

مشاهده بیشتر »

کسب و کار اینترنتی‌‌ام رو باید از کجا و چطوری آغاز کنم؟-بخش اول

internet-business1

راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار سخت و پیچیده ای نیست، اکثر افراد تصور می کنند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به دانش برنامه نویسی یا سرمایه های زیاد داره، اما اصلا این مورد صحیح نیست. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و راه اندازی …

مشاهده بیشتر »

نوع محتوایی که تاثیر خوبی بر سئو دارد چیست؟

Content-Strategy

بهترین راه برای بالا آمدن سایت شما در نتایج، استفاده از بهترین محتوا است. اما بهترین محتوایی که هم موتور جستجو و هم جستجو کننده را قانع می کند دارای چه ویژگی‌هایی است؟ درواقع در این مقاله به شما درخواهید یافت که چه نوع محتوایی می‌تواند بر روی بهینه سازی …

مشاهده بیشتر »

ایده هایی برای تولید محتوا در کسب و کارهای اینستاگرام

instagram

ایده هایی برای تولید محتوا در کسب و کارهای اینستاگرام ایده هایی برای تولید محتوا : اینستاگرام حدود ۶۰۰ میلیون کاربر فعال و میانگین انتشار ۱۰۰ میلیون عکس در هر روز می‌باشد .  این شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر موبایل با ایجاد ارتباط میان کاربران سراسر دنیا اجازه انتشار عکس و ویدئو را فراهم نموده …

مشاهده بیشتر »

۱۴ ویژگی که هر مدیر موفق شبکه‌های اجتماعی باید بداند

social_media_marketing_and_Optimization-Services

روزگاری که یک نوشته به طور اتوماتیک به شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌شد یا اینکه چطور یک هشتگ می‌توانست نقش مهمی در یک کمپین بازی کند شاید به پایان خود نزدیک شده است. منظور از پایان این نیست که نباید از آن‌ها استفاده کرد، بلکه استفاده درست از آن‌ها می‌تواند تأثیر …

مشاهده بیشتر »

سئوی بیش از حد یک سایت Over Optimization

خطر سئوی زیاد Over Optimization risk گوگل با انتشار الگوریتم Over Optimization به تمامی افرادی که در زمینه افزایش امتیاز و بهینه سازی سایت و وبلاگ‌ها فعالیت دارند و همچنین وبمسترها در رابطه با خطر سئوی بیش از حد Over Optimization risk اخطار داده است که در صورت استفاده بیش از حد از …

مشاهده بیشتر »

ضریب بازگشت یا Bounce Rate چیست ؟

Bounce Rate

ضریب بازگشت یا درصد خروج یا نرخ پرش به معنی تعداد کاربرانی است که پس از ورود به سایت شما بدون مشاهده هیچ صفحه دیگری از آن خارج میشوند. ضریب بازگشت Bounce Rate به میزان حضور آنها در صفحه شما بستگی نداشته و معیاری برای سنجش جذابیت سایت شما از …

مشاهده بیشتر »

بازاریابی مستقیم و غیرمستقیم (Direct & Indirect Marketing)

Directr-indirect-marketing

بازاریابی مستقیم و غیرمستقیم (Direct & Indirect Marketing) بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی است که در آن مستقیماً با مشتری ارتباط برقرار می‌شود. در این روش، افرادی که بازاریابی می‌شوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب می‌شوند. نقطه مقابل آن بازاریابی غیر مستقیم نام گرفته‌است، در این نوع از بازاریابی به …

مشاهده بیشتر »

استراتژی تصمیمات صحیح در سئو قبل از طراحی سایت

Strategic Decision

استراتژی درست قبل از طراحی سبب می شود خیالمان از بابت رعایت نکات مهم در مورد سئو راحت شود و در این مقاله به معرفی این نکات پرداخته‌ایم. فرض کنید با همچین سناریویی از طرف مشتری سروکار دارید: راه حل بالا آمدن سایت من به صورت ارگانیک در نتایج جستجو …

مشاهده بیشتر »

بازاریابی احساسی (emotional-marketing)

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر ، در ادامه آموزش های بازاریابی در این قسمت همراه شما عزیزان هستیم با یکی دیگر از این آموزش ها و روش های بازاریابی در دنیای اینترنت که شاید شما با مطالعه این آموزش بخواهید از این روش برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید …

مشاهده بیشتر »