خــانـــه / سئو / راهنمای اساسی برای بهینه سازی سایت در سال ۲۰۱۶
SEO-in-2016

راهنمای اساسی برای بهینه سازی سایت در سال ۲۰۱۶

SEO-in-2016

seo بهترین روش برای بازگشت سرمایه ایست که خرج کرده‌اید. در سال ۲۰۱۶، به شما کمک خواهیم کرد بیشتر از سرمایه خود را دریافت کنیدبنا .براین، باید نگاهی به‌پیش بینی SEO برای سال آینده داشته باشیم:

برای شروع، توجه داشته باشید که چگونه الگوریتم پنگوئن ۴٫۰ با به‌روزرسانی خود همه راحت تأثیر قرار داده است. روزهای باقی مانده از سال را به حل‌وفصل همه مسائل موجود اختصاص دهید .ایجاد یک استراتژیSEO قوی برای مبارزه با پنگوئن و همگام با عصر جدید از سئو می تواند به عنوان خوش آمدگویی شما به سال ۲۰۱۶ باشد.

در اینجا برخی از پیش‌بینی‌های دیگر که باید به آن‌ها توجه داشته باشید عنوان‌شده‌اند که عبارت‌اند از:

Mobile- friendly(وب‌سایت‌های سازگار با موبایل و تبلت)

دستگاه‌های تلفن همراه حاکم برجهان , امروزه از نظر جستجو از لپ‌تاپ و دسکتاپ پیشی گرفته وداشتن آن را به یک ضرورت تبدیل کرده است و همچنین برای توسعه کسب و کار و وب سایت باید آن‌ها را Mobile- friendly طراحی کرد که تصمیم‌گیری در مورد کسب و کار را برای مشتری راحت‌ترمی کند. همراه با این موج جدید، مشتریان زرنگ و دانا تلفن همراه درهر جنبه مرتبط با آن، مانند طراحی تلفن همراه، استراتژی بازاریابی تلفن همراه، تبلیغات جستجوی تلفن همراه و بازاریابی، CRM تلفن همراه، پرداخت از طریق تلفن همراه و تجارت الکترونیکی تلفن همراه و ادغام تلفن همراه با محلی و اجتماعی، نیازهای خود را جستجو می‌کنند که باید در نظر گرفته شود.

جستجوی معنایی

 

google's semantic search

جستجوی معنایی یک تکنیک جستجوی پیشرفته داده است که در آن اهداف جستجو برای تعیین معنای متنی از کلمات جستجو شده و هدف جستجوگر تمرکز بر پیدا کردن فقط کلمات کلیدی است.بنابراین، برای کاربر لیستی از نتایج جستجوی معنی دارتر همراه با درک و ارزیابی عبارت جستجو آماده می‌کند وبعداز پیدا کردن، نتایج مربوطه را در یک پایگاه داده، وب سایت و یا هر مخزن داده نمایش می‌دهد

ازجمله ویژگی‌های این نوع جستجو موارد زیر است:

  • ایجاد محتوایی که قابل‌درک است.
  • سعی کنید برای شناسایی از “معادل” کلماتی که معمولاً بجای آن کلمه کلیدی بکار می‌رود استفاده کنید آن‌ها را در مطالب خود قرار دهید. به این ترتیب، شما قادر به ارائه برخی از سرنخ مربوط به موضوع محتوای خود به موتورهای جستجو خواهید بود.
  • استفاده از تغییرات و مترادف کلمات که به طور مستقیم به موضوع مطالب خود در ارتباط است.
  • استفاده از کلمات کلیدی به طور مؤثر به جای استفاده کامل از جستجوی معنایی.
  • لینک به وب سایت های شخص ثالث مربوط به برخی از جنبه های کسب و کار
  • علامت‌گذاری محتوای خود در سایت های خاص در شبکه های اجتماعی.
  • استفاده از ابزار مانند ، یاندکس جستجوگر، AlchemyAPI، و غیره برای اضافه کردن ارزش معنایی بیشتر به محتوای خود

کیفیت فوق‌العاده

Peter Drucker

پیتر دراکر:”کیفیت در خدمات یا محصول چیزی نیست که شما در آن قراردهید.آن چیزی است که مشتری از آن برداشت می کند”

SEO بسیار محتوا محور شده است ، به‌طوری‌که این روزها شما نیاز به استخدام افراد با تجربه دارید به ویژه هنگامی که شما مایل به دریافت نتایج خوبی هستید. مدیران شرکت و مدیران اجرائی بیش از حد باید برای روش آزمون و خطا روی انتخاب SEO کارکنند چراکه آن‌ها از چشم انداز SEO حال حاضر آگاه نیستند و درهرصورت پیش گیری به تراز درمان است. بنابراین، همیشه باید به استخدام متخصصان با تجربه SEO برای این کار بپردازند.

موتورهای جستجو به طور مستقیم روی تعداد محدود از عوامل تغییر مانند لینک، کلمات کلیدی و ساختار سایت کار می‌کنند.الگوهای ارتباط، یادگیری ماشینی و کاربران معیارهایی برای کمک به موتورهای جستجو است.

تجربه کاربر و قابلیت ارائه ، مزایای قابل‌توجه به محبوبیت‌های خارجی سایتاضافه می‌کنداین محبوبیت توسط موتورهای جستجو به عنوان نشانه‌ای از کیفیت بالاتر تفسیر شده است.تجربه کاربر،آن‌ها را تشویق می‌کند که سایت شمارا به کاربران دیگر معرفی کنند.

لینک‌های معمولی

Matt Cutts

به لینک‌هایی که هدف مؤثر بر رتبه‌بندی گوگل ندارد لینک‌های معمولی یا آلی گفته می‌شود.هنگامی که یک سایت لینک به دیگری دارد این لینک به عنوان یک رأی مثبت در نظر گرفته می‌شود.این رأیبه‌طورمعمول کمک به یک سایت برای دریافت رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجوست.تنها شرط در اینجا دریافت لینک به طور طبیعی یا ارگانیک این است که برای دریافت چنین لینک‌هایی در زیر برخی نکات مفید برای به دست آوردن آن‌ها آمده است:

  • ساخت اطلاعات درست و واقعی
  • به اشتراک گذاشتن دانش خود
  • شرکت‌کننده فعال در سیستم‌عامل‌های مختلف شبکه های اجتماعی
  • ارائه پاسخ به پرسش‌های آنلاین
  • ایجاد ارتباط
  • ارائه خدمات به جامعه به‌صورت رایگان

بهینه‌سازی تلفن همراه

 

responsive4mobileدر سال ۲۰۱۵، جستجوی تلفن همراه بیش از جستجو در دسکتاپ انجامشدکه این روند حتی در سال ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد که ترافیک تلفن همراه به عنوان قوی‌ترین ترافیک، از اهمیت بسیار بیشتر از ترافیک دسکتاپ پیش‌بینی‌شده است در ۵ سال آینده به گفته گوگل، یک وب سایت استاتیک موردنیاز نمی‌باشد.

بهینه‌سازی اینترنتی نرم افزار

new app discovery methods

برای بقا در این دنیای به شدت رقابتی، شما باید به دنبال پیدا کردن مخاطب برای برنامه خود باشید.نرم افزار بهینه‌سازی اینترنتی یا ASOیکی از مؤثرترین روش‌ها برای اجرای بازاریابی نرم افزار تلفن همراه است. ASO تضمینی برای نشان دادن این است که نرم افزار تلفن همراه برای جستجو نمایش داده مناسب است.پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و یا موضوعات ، بخش اساسی و قابل‌توجهی از بهینه‌سازی اینترنتی نرم افزار است و به عنوان موارد جستجوی دقیق از مخاطبان خود توصیف می‌خواهد.

SEOمحلی(مطالعه تحقیقات سفارشی)

local seoبا پیشرفت شاخص‌های محلی گوگل و ورود دستگاه‌های پوششی، جستجوهای محلی نتایج دقیق‌تری را فراهم می‌کند.به جای جستجو در سطح‌های بزرگ‌تر هنگام جستجو برای یک کسب و کار خاص، نتایج را از محله یا خیابان گوشه‌ای خود شروع می‌کند.

صدایSEO

voice of search seoصدایSEOکل رابط کاربری تلفن همراه را به جستجو در دوره‌های مختلف تغییر داده است بطوریکه.هنگامی که درخواست‌های صوتی ساخته شد ، نتایج نشان می‌دهد کاربران توانستند اطلاعات بیشتری در مورد یک لیست خاص به دست آورند. فایل های صوتی ارزش اضافه کردن به وب سایت را به‌منظور حضور در نتایج جستجو را دارند.

indexشدن محتوای شبکه های اجتماعی

twitter tweets on googleجستجو در تلفن همراه برای یک نوع اخبار خاص، نتایج حاصل شامل توییت های موجود در توییتر و فیس‌بوک است.بیشتر سیستم‌عامل‌های محتوای اجتماعی در سال ۲۰۱۶ در دسترس موتورهای جستجو قرار گرفته است.پست های رسانه های اجتماعی به عنوان ارزش درصفحات وب بطورجداگانه مطرح می شوند.از نظرSEO، تفاوت بینرسانه های اجتماعیووبکم است.

بهینه‌سازی نرخ تبدیل

Jeff Eisenberg

بهینه‌سازی نرخ تبدیل فرآیندی است که با استفاده از بازخورد مشتری همراه با تجزیه‌وتحلیل به‌منظور بهبود عملکرد وب سایت شما انجام می‌شود.نرخ تبدیل بهتر با ROIبهبود برابر است.بهینه‌سازی تبدیل این است که برای محافظت از دامنه باید توجه روی بازدیدکنندگان باشد و چیزی که به آن‌ها ارائه می‌شود دقیقاً چیزی باشد که آن‌ها می‌خواهندمهم این است که در نظر داشته باشید که در بهینه‌سازی همه‌چیز، نوع مناسب از مشتریان برای کسب و کار خود را نگه‌دارید. در سال ۲۰۱۶بیشتر از این روش برای بهینه‌سازی انبوه تبدیل استفاده خواهد شد.

حضور در شبکه های اجتماعی

social media is not media

در سال ۲۰۱۶، حضور اجتماعی برای کسب و کار مهم‌تر است. نتایج جستجو در گوگل نشان می دهد که در حال حاضر نتایج فیس‌بوک و توییتر زمانی که شما در جستجوی یک خبر تازه هستید، و در سال های آتی شما نتایج جستجوی خود را در این رسانه های اجتماعی پیدا خواهید کرد.درنتیجه، خط مرزی بینرسانه های اجتماعیووببیشتر در سال ۲۰۱۶ از دیدگاه جستجوگرها مبهم خواهد شد.

برچسب زدن صفحه

seo on page tag list

در سال۲۰۱۶ بیشتر از جستجوهای تلفن همراه استفاده می‌شود، که کاهش جستجو دسکتاپ را تجربه خواهید کرد. این تغییر افزایش نیاز به برچسب زدن صفحه که به شیوه‌ای مکرر برای کسب‌وکار انجام می‌شود رانشان می دهد که این نتایج برای کاربران تلفن همراه است که نیاز به مرورگرها و دستگاه‌های مختلف برای بارگذاری صفحات متفاوت را از بین می‌برد.

در سال۲۰۱۶ بهینه سازی سایت به ۳مرحله تقسیم می‌شود:

three parts of site optimization

  • آگاهی: در این مرحله، شما باید بر روی یک استراتژی کارکنید که این اطلاعات را فراهم می‌کند. اصل، محتوای بازاریابی است که آن‌ها را از یک مشکل و اطلاعات مرتبط مطلع می‌کند.
  • نظر: در اینجا شما به آن‌ها مجموعه‌ای از راه‌حل‌های که بهترین راه برای حل مشکلاتشان است به آن‌ها معرفی می‌کنید. گزینه‌های زیادی را به آن‌ها معرفی می‌کنید سپس به آن‌ها کمک می‌کنید بهترین و مناسب راه را انتخاب کنند.
  • تصمیم‌گیری:در این مرحله که در آن مخاطبانتان یک تصمیم را گرفته‌اند و بر یک نقطه که پیش روی آن‌هاستبه توافق رسیده‌اند.شما باید محتوا و انگیزه‌ای به آن‌ها بدهید که آن‌ها را به حرکت روبه‌جلو بدون تردید تشویق کند.

تبلیغات تلفنی

call only campaigns

مونه‌ی پیشرفته‌ای از تماس‌های تلفنی است .در تبلیغات مبتنی بر فقط تماس، شماره تلفن اولین چیزی است که با استفاده از اندازه فونت بزرگ‌تر و رنگ‌های مختلف قابل‌مشاهده است و به‌طورمعمول ساخته می‌شود..نکته قابل‌مشاهده دوم این است که دکمه تماس را قادر می‌سازد که یک تماس سریع و آنی اتفاق بیافتد.

بیگانگی از کلمه کلیدی در جستجو

Decide Choose Research

در سال ۲۰۱۶، شما دیگر قادر به استفاده از یک استراتژی SEO برای همه سیستم‌عامل‌ها و یا همان لیست از کلمات کلیدی برای هر پلت فرم نیستید.در عوض، شما مجبور به استفاده از:

  • صدای:SEOقوانین الگوریتمی است که برای هر بهینه‌سازی تلفن همراه که به‌خوبی برای جستجوی صوتی کار می‌کند قابل‌اجرا هستند. شما همچنین باید با استفاده از دانش گراف گوگل و استراتژی SEOمحلی که درجه اول در دستگاه‌های تلفن همراه به عنوان صدای جستجو رخ می‌دهد استفاده کنید.
  • SEOمحلی:شما می‌توانید از اهرم گوگل برای این موضوع استفاده کنید.
  • SEOموبایل:شما می‌توانید از کلمات کلیدی تلفن همراه کلیدواژه گوگل و ابزار آنالیز گوگل(به قسمت مخاطب بروید، سپس با کلیک روی تلفن همراه و سپس به بررسی اجمالی در RHS برای فیلترینگ بروید)استفاده کنید. اگرچه ممکن نخواهد بود که کلمات کلیدی تلفن همراه با استفاده از بینک آگهی اطلاعات، شما می‌توانیداز یک ترفند کوچک استفاده کنید و اهرم قابلیتتکمیل خودکاردر تلفن همراه کلمات کلیدی مورد نظر بینک را دریافت کنید.
  • برنامهSEO: SEO برای برنامه های تلفن همراه و یا )ASO برنامه بهینه‌سازی فروشگاه(در سال ۲۰۱۶ بسیار مهم خواهد بود که به شما این اطمینان را می دهد که برنامه‌تان شمارا به مخاطب درست می رساند. ASO تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از بازاریابی نرم افزار تلفن همراه می‌شود که کارآمدترین و ارزان‌ترین راه برای جذب برداشت طبیعی و نصب. خواهد بود.

بهینه‌سازی جعبه جستجو:

search box optimization

بهینه‌سازی جعبه جستجو یک روش فریب الگوریتم گوگل برای قرار دادن وبلاگ خود و یا نام تجاری در گوگل است.همان‌طور بسیاری از بازاریابان اینترنتی با استفاده از بهینه‌سازی جعبه جستجو برای حفظ نام تجاری خود گوگل را تحت تأثیر قرارمی دهند. تکرار و بازدید از یک سایت باعث افزایش نرخ بهینه سازی ساز می‌شود.

لینک‌های خروجی

optimized output links

گوگل ماهیت مقاله شما را با استفاده از لینک‌های خروجی مشخص می‌کند.اگر شما به یک منبع قابل‌اعتماد لینک دهید، گوگل سایت شمارا به عنوان یکی از سایت های مورد اعتماد در نظر می‌گیرد. با این حال، اگر کیفیت مقاله مرتبط ضعیف باشد، روی شهرت سایت و رتبه‌بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد برای جلوگیری از این، شما باید لینک‌های خروجی به منابع قابل‌اعتماد را فراهم کنید.

پیوند شاخه های ساختمان

Rand Fishkin Moz

ساختمان پیوند به عنوان یکی از عناصر اساسی SEOنظر گرفته می‌شود.در حال حاضر، چشم انداز رسانه های روز، بازاریابان اینترنتی ترکیب لینک قابل‌توجه است به جای جمع آوری دسته لینک بی فایده است.برای حفظ در دنیای رقابتی امروز، بازاریابان باید محتوای منحصر به فرد و جدید را منتشر کنند و تنها آن لینک‌هایی که برای ترویج و یا حمایت از پیام اصلی ارائه شده‌اند را قرار دهد.گوگل همیشه سایت هایی که توانایی ارائه پاسخ برای جستجو را دارند درنتیجه لیست جستجوها سایت در رتبه بالا قرار می دهد و تشویق می‌کند. ترکیب لینکهایی از این وب سایتها تا حد زیادی به شما به افزایش کیفیت محتوای وب سایت شما در سال ۲۰۱۶ کمک می‌کند.

پایان مزارع محتوا

no more content farms

اینطورکه به نظر می رسد یک بن بست برای مزارع محتوا در سال۲۰۱۶ وجود خواهد داشت.وب‌سایت‌هایی که با مقالات رباتیک که با استفاده از مزارع محتوا تولید و پرشده اند هدفمند می شوند که در سال ۲۰۱۶ این سایت ها توسط گوگل تنبیه می شوند .شانس رتبه‌بندی در SERPs برای این وب سایت بسیار کمتر وبرای برخی از سایت ها ،مزارع محتوا مثل یک ضربه‌ی پنالتی بزرگ است.

نتیجه

چشم انداز روندهایSEOدر سال ۲۰۱۶ تحت تأثیر قرارمیگیرد، پس صاحبان سایت و بازاریابان باید به تلفن همراهو ساخت استراتژی قوی بازاریابی تلفن همراه فکر کنند چراکه تلفن همراه نسخه بعدی از بازاریابی دیجیتال است.

http://www.mrsz.ir

 

 

خـــــانـــــه

درباره اصغر حاج صالحی

این مطالب را نیز ببینید!

Strategic Decision

استراتژی تصمیمات صحیح در سئو قبل از طراحی سایت

استراتژی درست قبل از طراحی سبب می شود خیالمان از بابت رعایت نکات مهم در …

ریدایرکت ۳۰۱ و آموزش استفاده از آن در سئو – ۳۰۱ Redirect

  ریدایرکت ۳۰۱ به چه معناست؟ ریدایرکت ۳۰۱ به معنی انتقال دائمی بازدیدکنندگان یک آدرس …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =